Äntligen!

Så en kväll med för mycket kaffe och hits i öronen fick jag tillslut igång min nya blogg.

Jag började blogga 2004 och har haft flera olika bloggprojekt efter det, inget finns kvar idag. Nu har fingrarna kliat alldeles för länge och jag behöver ännu en kanal att skriva av mig i.

Det var när jag började blogga som jag lärde mig  hur sociala medier fungerar, hur man får läsare, vad som engagerar och så vidare. Jag har arbetat med sociala medier på olika sätt i sju år och för ungefär två år sedan kom jag på att jag också var duktig på det. Förra året sa jag upp mig från jobbet som social media advisor och startade en egen social media byrå. House of Conversations som min byrå heter är till för företag som verkar för en bättre värld. Vi hjälper våra kunder med allt ifrån strategier, workshops, utbildningar, kampanjer och så vidare. Att starta företag är det bästa jag någonsin gjort. Jag är dessutom kommunikatör för Hungerprojektet, en organisation som investerar i människors egen drivkraft för att avskaffa hunger och fattigdom. På Hungerprojektet gör jag ungefär det jag gör för mina kunder fast inhouse.

Häng med!

One thought on “Äntligen!

Kommentera

