Vart ska Martin få resa när han fyller år?

Precis som SAS VD lät deras Facebookfans bestämma vart på kroppen han skulle tatuera in SAS logga överlåter jag beslutet om min pojkväns födelsedagspresent till er.

Jag har bestämt att han ska få en resa någonstans, vart bestämmer ni!

Jag har förberett tre egna alternativ, men har jag gjort det möjligt för er att lägga till fler. Om det tillkommer ett förslag som vinner och som är helt utanför budget kommer jag välja nästföljande alternativ.

För att ni ska få en bild av vem Martin är får ni en här.

 

Självklart är syftet med resan att vi ska ha det så trevligt som möjligt, därför godkänns inte alternativ som exempelvis Sibirien eller Nordkorea

Kommentera

