Sveriges tröttaste tjej om den fortsatta utvecklingen av sociala medier

Lina Areblad, House of Conversations, om den fortsatta utvecklingen av sociala medier. from Valtech Sweden on Vimeo.

Jag träffade på min före detta studiekompis Mattias från Berghs som nu är marknadsansvarig på Valtech Sweden under webbdagarna. Han haffade mig för att en kort intervju om den fortsatta utvecklingen i sociala medier.

Det ni ser framför er är en tjej som varit uppe sedan klockan fem och nu knappt vet vad hon heter, håll till godo!

Jag lovar att skriva ett ordentligt inlägg längre fram som är mindre luddigt om vart jag tror att utvecklingen är påväg.

// Lina Areblad

Kommentera

