Slut på avbrott

Under sommaren har jag haft bloggpaus och försökt att ta semester från allt vad sociala medier heter. Eller ja, jag har kanske kollat Facebook två gånger om dagen, men övriga sociala medier har jag lagt ner nästan helt. Det ni!

Jag är riktigt peppad på hösten som kommer. Första jobbdagarna spenderades på SSWC. Det var såhär i efterhand det bästa sättet att kicka igång hösten på.

Några dagar innan SSWC fick jag nys om att det fanns möjlighet att sova i en koj istället för tält. Kojplatserna auktionerades ut till förmån för Barncancerfonden. Jag drömde mig bort till de seglarläger jag åkte på i min barndom och ville mer än gärna sova på båten. För att garanteras en plats budade jag på alla auktioner som fanns uppe. Jag ville ju verkligen inte vara utan kojplats. Det blev jag inte heller, jag fick tre stycken.

// Lina

 

Kommentera

