Webbdagarna Göteborg 11-12 september

På samma sätt som jag avrundade inför semestern kommer jag kicka igång hösten på allvar med att tala på Webbdagarna i Göteborg.

För er som inte har varit på Webbdagarna kan jag starkt rekommendera det som ett av de få event som lyckas hålla hög nivå på samtliga plan. Webbdagarna riktar sig till dig som arbetar med digitala kanaler, det kan var allt ifrån webb, till e-handel, sociala medier och så vidare. I år äger det rum i Clarion Posts sprillans nya lokaler.

Ska jag vara ärlig är jag ganska nervös med tanke på kvaliteten på de övriga i startfältet. Andra som kommer tala är Isabella Löwengrip, Ted Valentin, Therese Reuterswärd, Stefan Hyttfors… jag kan fortsätta i en evighet med att rabbla upp intressanta, coola, inspirerande människor.

Mest av allt ska det bli väldigt väldigt kul och jag hoppas att jag även ska hinna lyssna på de andra.

Vilka av er träffar jag där? Har du inte köpt biljett ännu kan du köpa en till förmånligt pris via mig. Maila mig på lina@houseofconversations.com eller lämna en kommentar med dina kontaktuppgifter så skickar jag länken och koden.

// Lina

Kommentera

