Jag behöver din hjälp!

Eftersom att jag tror på kollektiv intelligens kommer jag avsluta min presentation på webbdagarna med tips från x antal personer som arbetar med kommunikation i sociala medier eller helt enkelt bara är grymma på det.
Upplever du att du hör dit, kanske det här kan vara något för dig.

Ditt tips ska besvara frågan ”Hur hinner vi med alla våra kanaler?”.

Exempel ”Planera all kommunikation i förväg så du slipper klura ut något nytt varje gång.” ”Låt ditt nätverk arbeta för dig” osv.

Har du något tips du vill dela med dig av blir jag jätteglad. Skriv då det i kommentarsfältet eller maila mig på Lina@houseofconversations.com

Jag kommer jag citera dig, med bild samt twitternick.

Tack,

// Lina

 

 

 

 

One thought on “Jag behöver din hjälp!

  1. Bestäm vilka kanaler du ska vara aktiv i, med vilket syfte och hur mycket tid det får ta. Planera veckovis både tidsmässigt och ämnesmässigt. T.ex. ”Twitter 3 x 5 minuter per dag, Facebook 3 x 5 minuter per dag. Måndagar lästips, onsdagar tips om egen produkt, fredagar rolig video.”
    Sedan ska man alltid kunna göra avsteg från schemat, men hellre det än att stå oplanerad varje dag.

Kommentera

