Nu är vi live

För några månader sedan kom jag på ett jag ville göra en podcast. En podcast som skulle göra personporträtt av människor som arbetar inom den sfären jag gör. Alltså webb, sociala medier, e-handel, mobilt etc. Jag träffar dagligen människor som är grymma entreprenörer, inspiratörer strateger. Dock är det oftast den professionella personen, jag vill veta mer om personen bakom och anar att fler vill det.

Jag kontaktade Feffe Kauffmann som jag tyckte kändes som en grym partner i det här. Det ledde till att vi tillsammans med Rasmus Lewenhaupt har en podcast ihop.

Idag hade vi första inspelningstillfälle av podden och gäst var ingen mindre än fantastiska MikuMaria aka Maria Gustafsson. Efter inspelningen såg det ut såhär. Vad det färgglada på tallriken är får ni veta i podden.

Bild: Maria Gustafsson

Just nu känns det som att spela in en podcast är det roligaste jag någonsin gjort. Jag hoppas att ni vill lyssna när vi släpper vårt första avsnitt inom en snar framtid.

Om du har synpunkter, idéer eller önskemål redan innan vi har släppt första avsnittet får du gärna maila mig eller skriva i kommentarsfältet nedan.

// Lina

2 tankar på “Nu är vi live

  1. Superbra idé tycker jag. Och det ÄR ju hur kul som helst att göra podd. Det var därför vi startade Maktministeriet också (www.maktministeriet.se). Ska bli kul att lyssna på er. Gillar också det där med att ta reda på mer om personen bakom det professionella. Det är alltid fascinerande.

Lämna en kommentar