LinaAreblad

Nu har julmaten lagt sig och jag börjar bli rastlös av ledigheten. Som vanligt när jag är ledig har jag #socmed fasta. Ett försök att stänga av och varva ned. Det innebär inget twittrande och inget instagramande. För en person som är van vid en konstant blippande telefon blir det väldigt tomt, men desto mer nyttigt.

Det sista jag gjorde innan jag gick på julledigt var att få presentera det roligaste jag någonsin har gjort; en podcast som jag producerar tillsammans med internetworld. Vi ville gärna få ut ett avsnitt innan jul därför släppte vi förra fredagen ett betatest av Internetworlds podcast; Lina möter. I Lina möter kommer jag intervjua intressanta personer om deras liv och andra intressanta saker.

Jag vill att det här ska bli en podcast som får lyssnaren att reflektera, inspireras och såklart underhållas. Om du lyssnar och tänker ”Varför gör hon inte på det här sättet” eller ”Den här personen skulle vara intressant att ha med.” maila gärna mig på Lina@Houseofconversations.com.

Lyssnar gör du här.

// Lina

One thought on “

  1. Ping: Digital downshifting årets trend | Bisonblog

Kommentera

